A little bit of London life.

18:02

Długo zbierałam się z napisaniem tego posta.  A dlaczego? Tydzień temu dopiero wróciłam do Polski. Do tej pory jeszcze nie umiem się przyzwyczaić do szarej rzeczywistości. Nie jest to takie łatwe.  Tak bardzo tęsknie za Londynem, ludźmi których poznałam itd. Mimo,że ten rok na studiach zapowiada się ciężko, mam nadzieję że, dam radę i znajdę choć trochę czasu na zdjęcia.









Codzienne życie w Londynie nie jest takie kolorowe jak na pocztówkach. To miasto pełne kontrastów,w którym można znaleźć dosłownie wszystko. Ale mimo wszystko je kocham, w końcu to mój drugi dom! Teraz bardzo żałuję, że nie zrobiłam więcej zdjęć ale nic straconego! Następnym razem będzie ich więcej :) Miłego wieczoru!  


You Might Also Like

3 comments

  1. Niedługo się zobaczymy i będzie jeszcze cudowniej! <3

    ReplyDelete
  2. dziękuję :) bardzo mi miło :)
    fajnie zapowiada się Twój blog :) co powiesz na wspólną obserwację?:) ja już dodałam :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe